• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lendo, freedom finance eller sambla, vilka ska jag välja

M

Miss money

Gäst
Poäng: 0
Jag har kontakt med en lånrådgivare från sambla men blir osäker om jag ska ha hjälp av denna eller om jag själv ska skicka in en ansökan till Lendo . Jag har bra kreditvärdighet på 1,4 å gamla ucff 8 a stycken
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Aret

Medlem
Poäng: 86
Blev medlem
11 Juli 2020
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
27
Poäng
86
Advisa är bättre. Har alltid fått bättre räntor och fler erbjudanden via deras tjänst. Sambla låter en inte välja själv och vet inte om de skickar ansökan till alla banker. Seg hantering. Lendo är lite småtrashiga numera. Bra att fråga runt och ta reda på vad som är bäst för dig i din situation, finns säkert fler här med andra erfarenheter,
 

nolimit

Kunnig medlem
Poäng: 327
Blev medlem
2 April 2019
Meddelanden
262
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Hur gamla är dina ff? Om de flesta är över 6 månader är det nog lugnt att söka Lendo eller advisa. Jag har samlat lån via Lendo säkert 15 ggr och upplever dem som bättre och smidigare än advisa. Sökta via dom senast idag och fick flera bra erbjudanden inom 10min. Ansökan färdigbehandlad efter 30 min.

Om man vill ändra belopp, antal år, medsökande etc fixar de det. Men advisa funkar säkert också bra. Lite fler lånegivare anslutna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp